Tintázunk
2009. november 03. írta: metszo_ollo

Tintázunk

Simon Cabernet Sauvgnon 2001

Úgy tűnik én is belekezdtem a borkészlet kisöprésébe, ez a második olyan palack a napokban, ami régóta várja sorát. Egy szilveszteri vendégség alkalmával csatlakozott hozzánk, de az este végére már nem jutott lendület, hogy megkóstoljuk. Én meg Egerből jobban kedvelem az új generációt, talán ezért is maradt eddig a tornasor végén a Simon bor.


A glicerin-ügy miatt elég sokat nyilatkozott Simon József, így került végül az ő bora is fókuszba, kíváncsi lettem, hogy milyen bort készít az, aki ilyen magabiztosan nyilatkozott minden helyzetben.
2001-es évről sokat nem tudok, de nem most volt, szóval hagytam a bort nyitás után két órát szellőzni. Ennek ellenére már illatban sem tetszik, frissességnek nyoma sincs, a minimális gyümölcs meg tintaszagban úszik. A korty többet ad, közepes test, a tannin lehetne ugyan kicsit lágyabb, de rendben van. Pillanatokra előtűnik a egy kis áfonya és meggy is, de egyből utána jön a keserű, ami marad is végig.
Ezt a bort én nem szerettem, nem is adok neki 3 pontnál többet...

A bejegyzés trackback címe:

https://hozamkorlat.blog.hu/api/trackback/id/tr761497336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása