Miccsoda meglepetés
2012. november 09. írta: metszo_ollo

Miccsoda meglepetés

jeloltek_2012.jpgPont a napokban esett szó róla, hogy ki lehet az öt jelölt az Év bortermelője választáson idén, majd mikor felsoroltam a jelöltjeimet, akkor az a vád ért, hogy viccet űzök a tippelésből. Ugyanis a tavalyi négy "nem nyertes" jelöltet egészítettem ki egyetlen újjal. Tegnap kiderült, hogy pont azt csináltam, amit a Borakadémia is, amitől szerintem lassan komolytalanná válhat az egész verseny. Senki ne értse félre, minden jelöltről úgy gondolom, hogy megérdemli a címet, csak szerintem a fogyasztónak nehezen hihető, hogy a sok szakmabeli, étteremvezető, sommelier és chef szavazatainak összeszámlálása után pont ugyanaz a négy borász kapta a legtöbb szavazatot, mint tavaly nem nyert, ezzel pedig a cím hitelessége kérdőjeleződhet meg.

Ha jobban belegondolok, akkor ez egy kicsit szomorú is, ezek szerint az elmúlt egy évben nem került a szavazók látóterébe olyan borász, akit érdemesnek tartottak volna jelölni. Én nem látom, hogy a magyar borászok közül olyan egyértelműen emelkedne ki pár pince, mint a mondjuk a focistáknál, ahol évek óta minden szavazás arról szól, hogy Messi megint a második helyre taszítja CéRonaldót, a többiek pedig a távolból figyelik őket. Persze az is könnyen lehet, hogy fogyasztóként másként ítélem meg a helyzetet, elfogult vagyok, szinte minden kedvencemnek odaítélném a címet, természetesen van is egy lista a fejemben, hogy milyen sorrendben.
Egy hónap múlva, december 7-én kiderül, hogy idén ki örülhet, igazán kíváncsian várom, addig pedig igyekszem a jelöltek borait még jobban megismerni!

A bejegyzés trackback címe:

https://hozamkorlat.blog.hu/api/trackback/id/tr824897635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása