Csongrád, szerintem...
2012. június 14. írta: metszo_ollo

Csongrád, szerintem...

A Gasztroszexes srácok megkerestek, hogy a huszonkét borvidéket bemutató sorozatuk csongrádi részét írjam meg. Ilyenkor derül ki, hogy miért is nem vagyok újságíró, bizony nem könnyű megrendelésre írni! :)
A végén csak elkészültem vele, itt olvasható az én ismertetőm, érdemes a korábbiakat is elolvasni, klassz dolgokat tudhatunk meg minden eddig sorra került borvidékről!

A bejegyzés trackback címe:

https://hozamkorlat.blog.hu/api/trackback/id/tr824587795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása