Kilométerszámláló
2010. április 13. írta: metszo_ollo

Kilométerszámláló

Borvidék félmaraton felkészülés, 2. rész

Ahogy közeledik a verseny napja, úgy fokozódik az izgalom a csapattagokban. Érthető is, hisz inkább hobbifutókról van szó, a legjobb értelemben vett amatőrök vagyunk. Úgy alakult, hogy Törkölykalap néven váltóban neveztünk és én a váltó első embereként megküzdök a teljes távval is. A nevezéskor kérdeztek természetesen szintidőt is, gondoltam egy merészet és két órát tűztem ki, így Vika ezt diktálta be. Ezután jött a következő kérdés, ami a váltó idejére vonatkozott, kis fejvakarás után Vika azt mondta, hogy fél óra legyen a különbség a kettő között. Az elismerő tekintetből hamar rájött, hogy félreértés történt és javított: fél órával rosszabb, nem pedig jobb időt szeretne :)

A felkészülés természetesen gőzerővel halad, Dani már cipővásárláson töri a fejét, mellette heti két focival erősít és a mentális felkészülés részeként, a szekszárdi emlékek felidézése mellett a helyi borok tesztelése is szerepel. Helyi menőnk, Vika, a foci mellett célzott edzésekkel, rövidebb-hosszabb távú futásokkal is készül, hiszen neki komolyabb feladata lesz: a második emberként állítólag jócskán jut neki a szintkülönbségből.
Nálam sem minden zökkenőmentes, az elmúlt két hétben csak egy-egy hosszú futásra jutott időm, sajnos a hegyrefutást sem tudtam eddig megoldani. Emiatt is döntöttem úgy, hogy a hétvégén látogatást teszünk Szekszárdon és bejárjuk a terepet is. Jó, ha tudja az ember, hogy mire készüljön! És, ha minden jól megy, még egy pincelátogatás is beleférhet ;)

a hatásos képet Rainer Schuetz lőtte és én itt találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://hozamkorlat.blog.hu/api/trackback/id/tr971917063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása